كلاس ششم من

ی پیشرفته

                     امتحان

                      آزمون ریاضی پیشرفته ی کلاس های سخت کوشان

عرض سلام وادب دارم خدمت همه ی همکاران عزیزواولیای گرامی ودانش آموزان خوبم :

گرچه طبق تصمیم مسئولین محترم امسال آزمون تیزهوشان برگزارنمی شود ولی در

عین حال درخیلی ازدبستانها کلاسهای فوق العاده شامل:ریاضی وعلوم و فارسی در

سطح بالاتری ازمحتویات کتب درسی تشکیل میگردد. طبق خواسته ی تعدادزیادی از

دوســـتان وهمکاران واولیـــای محترم که مثل همیشه به بنده لطف دارندهرازگاهی

یک نمونه سوال (یانمونه ی آزمونهای خودم)رادروبم قرارداده تابدین صورت 

 بنده نیزبتوانم ازپیشنهادات، انتقادات وتجربیات دیگرهمکاران بهره ببرم .  

                                              

             برای دانلود    اینـــــــــــــــــــــجا    کلیک کنـــــــــید . 

                       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, :: 17:37 :: نويسنده : مينا نظري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوست دارم .لحظات خوشي رو توي وبلاگ من بگذرونيد. راستش رو بخواين من خودم هم كلاس ششم هستم بخاطر همين سعي كردم وبلاگم رو در مورد كلاسي كه توش درس مي خونم درست كنم.تا دوستاي ششمي خودم هم بتونن از اين وبلاگ استفاده كنند * خواهش مي كنم نظر هم بدين خوب؟
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلاس ششم من و آدرس nargis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 2689
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1